رپورتاژهای اخیر

    17 راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

    اینستاگرام می تواند یک کانال بازاریابی بصری و بسیار قابل هدف برای برند شما و فرصتی برای ایجاد یک مخاطب وفادار باشد که با کسب و کار شما رشد می کند.

    در واقع، بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام هر روز این برنامه را مرور می کنند و آن را به خانه برخی از مخاطبان درگیر در اطراف تبدیل می کند.

    در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پروفایل فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید و تعامل را افزایش دهید، در حالی که در طول زمان تعداد فالوورهای زیادی را افزایش دهید – که پر از طرفداران واقعی است، نه ربات‌ها یا فالوورهای تقلبی.

     

    1. قرقره ها را در ترکیب محتوای خود بگنجانید


    قرقره ها ویدیوهای سرگرم کننده ای هستند که می توانید با فالوورها در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. آنها صدا، افکت ها و ابزارهای خلاقانه دارند. برای دستیابی به مخاطبان جدید، می‌توانید آن‌ها را در فید خود و به‌طور عمومی در «کاوش» به اشتراک بگذارید.

    قرقره ها قلمرو جدیدی برای مارک ها هستند. کریستی دش، مدیر شراکت زیبایی اینستاگرام، در یک انجمن براق اظهار داشت که Reels هنوز یک روش نسبتاً جدید برای انتشار محتوا است و یک فرمول برای موفقیت وجود ندارد. اما، او نکات زیر را برای جلب توجه پیشنهاد می کند:

    • محتوا را منحصربفرد نگه دارید و روند را هدایت کنید. ترندها را در اینستاگرام و تیک تاک شناسایی کنید و چرخش خود را در آن قرار دهید. این شانس را افزایش می دهد که قرقره های شما ویروسی شوند و در مقابل افراد جدید قرار بگیرند.
    • محتوا را مرتبط و ساده کنید. لازم نیست هر Reel تولیدی باشد. ویدیوهای با کیفیت پایین‌تر می‌توانند عملکردی مشابه، اگر نگوییم بهتر از قرقره‌های تولید شده بالا دارند.
    • به مخاطبان خود آموزش دهید. تعادل بین آموزش و سرگرمی را در قرقره های خود بیابید.


    قرقره ها باید در حال حاضر یک اولویت بزرگ برای شما باشد. این بهترین املاک و مستغلات برای برند شما است که توسط دنبال کنندگان جدید کشف شود.

    کریستن داش، مدیر مشارکت های زیبایی، اینستاگرام


    صاحب آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی، Trilce Jirón Garro، از TBS Marketing ، با این موضوع موافق است. محصولات خود را از طریق محتوای Reels نفروشید. حقایق را به اشتراک بگذارید نکاتی را در مورد صنعتی که در آن هستید ارائه دهید. بینندگان را سرگرم کنید.

    Trilce پیشنهاد می‌کند که هم برندهای جدید و هم برندهای موجود، حلقه‌های سرگرم‌کننده را در استراتژی اینستاگرام خود بگنجانند . «قرارها به هر کسی این فرصت را می‌دهند که به مخاطبان هدف جدید دست یابد. هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد زیرا محتوای Reels lo-fi است. و سازندگان می‌توانند محتوای جامعه محور تولید کنند که اعتماد ایجاد کند، فالوورها را جذب کند و در طول زمان فروش داشته باشد.»

    Trilce همچنین عاشق ابزار Insights Instagram معرفی شده برای Reels است. قرقره ها به بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی اینستاگرام تبدیل شده اند. ابزار تجزیه و تحلیل برای Reels ردیابی معیارها و تجزیه و تحلیل داده‌ها را آسان کرده است تا ببینید آیا حلقه‌های شما کار می‌کنند یا خیر. اکنون، می‌توانید دقیقاً بفهمید که مخاطبان شما چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند، چه زمانی باید حلقه‌ها را پست کنید، و چه مواردی را برای اقدام در بینندگان طنین‌انداز می‌کند.»

    با استفاده از Reels Insights، می‌توانید الگوها را ببینید و جهش‌های مختلف تعامل را که روی دید شما در پلتفرم تأثیر می‌گذارد، درک کنید. به این ترتیب، می‌توانید محتوای باکیفیت‌تری ایجاد کنید که تعامل و فالوورهای بیشتری را جذب کند.

    برای ایجاد استراتژی Reels به کمک نیاز دارید؟ چرا و چگونه از قرقره های اینستاگرام برای بازاریابی فروشگاه Shopify خود استفاده کنید تا بیشتر بدانید.

    2. محتوا را تبلیغ کنید


    تبلیغات متقابل شامل ارسال محتوای مشابه در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی است. این تاکتیکی است که برای صرفه جویی در زمان و منابع استفاده می شود. همچنین در افزایش آگاهی از برند و افزایش مخاطب در اینستاگرام موثر است.

    کاربران تلفن همراه زمان فزاینده‌ای را با برنامه‌های ویدیویی و سرگرمی سپری می‌کنند و محتوای ویدیویی در پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی بیشترین افزایش را داشته است. چه این یک ویدیو کوتاه باشد یا یک آموزش طولانی، شما می خواهید دسترسی به محتوای اینستاگرام خود را بهبود ببخشید.

    چالش رقص تعطیلات جاستین بیبر یک نمونه عالی از ارسال متقابل موفق است. در طول فصل تعطیلات 2020، خواننده کانادایی چالش رقص یکسانی را در TikTok و Instagram منتشر کرد. در TikTok، ویدیوی کوتاه او 9.8 میلیون لایک دریافت کرد. همین محتوا در اینستاگرام 4.8 میلیون لایک دریافت کرد. او تنها با انتشار یک ویدیو در دو پلتفرم مختلف توانست در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرد.

    نادیا اوکاموتو، بنیانگذار برند دوره سبک زندگی آگوست، دریافته است که TikTok به طور طبیعی در اینستاگرام و یوتیوب گرده افشانی می کند. او در مصاحبه‌ای با Modern Retail می‌گوید: «همانطور که از آگوست در TikTok رشد کرده‌ایم، به ۱۷۵۰۰۰ فالوور در اینستاگرام نیز رسیده‌ایم.» ارسال فعال در پلتفرم‌های متعدد «بر هزینه‌های کل خرید ما تأثیر می‌گذارد که فوق‌العاده مؤثر باشد» و به برند این امکان را می‌دهد تا از رسانه‌های پولی به‌عنوان کانال اصلی خرید دوری کند.

    TikTok تنها کانالی نیست که می‌توانید در آن پست ارسال کنید. قالب Instagram Reels به خوبی به YouTube Shorts و Pinterest Stories ترجمه می شود. توجه به این نکته مهم است که الگوریتم اینستاگرام قرقره هایی را که دارای واترمارک TikTok هستند، تبلیغ نمی کند. بنابراین اگر می‌خواهید محتوا را از اینستاگرام به کانال‌های دیگر ارسال کنید، مطمئن شوید که محتوا با کیفیت است و پلتفرم رقیب را از طریق واترمارک تبلیغ نمی‌کند.

    3. شبکه نمایه خود را انتخاب کنید


    اکثر فالوورهای شما شما را به خاطر مطالبی که در گذشته پست کرده اید دنبال نمی کنند، بلکه به خاطر قولی که در آینده پست خواهید کرد. مخاطبان شما می‌خواهند بدانند اگر دکمه Follow را بزنند، چه چیزی به دست خواهند آورد.

    داشتن یک فید با موضوع ثابت و یک برنامه زمان‌بندی پست ثابت می‌تواند به اندازه بسیاری از استراتژی‌های رشد دیگری که در بالا توضیح داده‌ایم، در افزایش دنبال‌کنندگان تأثیر بگذارد. حتی یک الگوی ساده می‌تواند فالوورهای جدید را جذب کند، به شرطی که در نگاه اول به هر کسی که در نمایه شما می‌آید ارتباط داده شود.

    بیوگرافی اینستاگرام و 9 پست آخر خود را به عنوان اولین برداشت خود در اینستاگرام در نظر بگیرید. آیا آنها به طور موثر درجه‌ای از سازگاری را از طریق شخصیت، فیلترها، رنگ‌ها یا چیدمان ارتباط برقرار می‌کنند؟ آیا پیوند قابل کلیک افراد را هر هفته به یک صفحه اصلی می فرستد؟ یا آیا به محتوای سرگرم کننده و هیجان انگیز نیز لینک می دهید؟

    چیدمان شبکه شما روشی است که اغلب دست کم گرفته می شود تا در زیبایی شناسی فید خود خلاق شوید و در عین حال ریتمی را به استراتژی انتشار و ثبات خود اضافه کنید که ارزش دنبال کردن را دارد.

    در واقع، بسیاری از حساب‌های کاربری که این رویکرد را اتخاذ می‌کنند، اغلب می‌توانند با تمرکز بر تبدیل بازدیدکنندگان به فالوور، تولید متن گرافیکی یا محتوای دیگر با چرخش سریع‌تر و ساده‌سازی تولید کلی محتوای اینستاگرام، تلاش کمتری برای تولید محتوا صرف کنند.

    می‌توانید از ابزاری مانند Later برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی ظاهر و چیدمان فید خود استفاده کنید. Letterfolk تنها نمونه‌ای از این است که برخی از برندها با زیبایی‌شناسی چیدمان اینستاگرام خود تا چه حد پیش می‌روند.

    فید شما به عنوان بیلبورد برای برند شما عمل می کند. این اولین نقطه تماس مشتری با شما است و ماهیت برند شما را به تصویر می کشد.

    Trilce Jiron، بازاریابی TBS


    4. با سفیران برند کار کنید


    آیا نمی خواهید برای بازاریابی برند خود به اینفلوئنسر مشهور پول زیادی بپردازید؟ با سفیران برند که از چند صد تا چند هزار دنبال کننده دارند کار می کند. سفیران افرادی هستند که واقعاً از برند شما حمایت می کنند و به آن اعتقاد دارند و به دوستان خود در مورد آن خواهند گفت.

    سارا فلینت، خرده فروش کفش لوکس گزارش می دهد که با برنامه سفیر برند خود، که بیش از 500 زن دارد، موفق شده است. هر سفیر کد تخفیف منحصر به فرد خود را دارد که پس از استفاده پنج مشتری جدید، یک جفت کفش سارا فلینت رایگان به آنها می دهد.

    سفیران مانند Holly Hollon کیفیت و راحتی کفش های این برند را تایید می کنند. پست های او معتبر است و برای خریداران عادی سارا فلینت قابل ارتباط است. این به برند کمک می کند فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهد و فروش داشته باشد.

    5. از برنامه وفاداری خود دنبال کنید


    خرده‌فروشان به‌طور فزاینده‌ای برنامه‌های وفاداری را راه‌اندازی می‌کنند و مکرراً مشتریان را تشویق می‌کنند تا با نام تجاری خود خرید کنند. این برای مارک هایی مانند Sephora و Blume کار می کند. یکی از راه‌هایی که برندها از برنامه‌های وفاداری سود می‌برند، پاداش دادن به کسانی است که آنها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند.

    هنگامی که خرده‌فروش لوکس ربکا مینکوف برنامه پاداش خود را با نام RM Rewards راه‌اندازی کرد، به خریداران این امکان را داد که با دنبال کردن حساب اینستاگرام این برند امتیاز کسب کنند. برندهایی مانند Blume نیز ارزشی را در پاداش دادن به فالوورهای اینستاگرام پیدا می کنند. اعضای برنامه می توانند برای دوست شدن در اینستاگرام در مقابل فیس بوک یا توییتر، Blume Bucks کسب کنند.

    6. از طریق حساب شخصی اینستاگرام خود بازاریابی کنید


    یکی دیگر از راه‌های محبوب برای افزایش فالوور اینستاگرام، رشد حساب شخصی شماست – اساساً خودتان را اینفلوئنسر کنید. استفاده از حساب شرکت و حساب شخصی شما می تواند شناخت برند، تعداد فالوورها و فروش را افزایش دهد. نکته حرفه ای: همچنین می توانید این کتاب بازی را در TikTok اجرا کنید تا اعداد خود را بهبود ببخشید.

    این تاکتیکی است که برای برچسب مد ANINE BING به خوبی کار می کند . علاوه بر نمایه اینستاگرام این برند، موسس این شرکت همچنین از طریق صفحه شخصی اینستاگرام خود که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد، تعامل و آگاهی را ایجاد می کند.

    آنین فالوورها را به استودیوی طراحی خود دعوت می کند، آنها را در مراحل طراحی هدایت می کند و حتی در طول فرآیند خلاقیت از طرفداران بازخورد دریافت می کند. آنین همچنین کمی در مورد زندگی شخصی و نقاط عطف خود به اشتراک می‌گذارد و به دنبال‌کنندگان در پشت پرده زندگی طراح مورد علاقه‌شان اوج می‌دهد.

     

    دانلود اینستا ایکس نسخه ۲۰۲۱

     

    7. وارد حساب های ویژگی شوید


    اکانت های ویژگی اینستاگرام صفحاتی هستند که بهترین محتوا را در یک جایگاه خاص تهیه می کنند. آنها مانند "بهترین" مجلات عکس برای یک صنعت هستند. برخی از اکانت‌های ویژگی طرفداران زیادی دارند. در صورت قرار گرفتن در حساب کاربری، می تواند فالوورهای جدید اینستاگرام را به پروفایل شما ارسال کند.

    حساب‌های ویژگی برای هر جایگاهی وجود دارد: سفر، مد، عکاسی و موارد دیگر. به عنوان مثال، @discoverearth محتوای سفرهای ماجراجویانه را از سراسر جهان برای بیش از 6.1 میلیون دنبال کننده ارائه می دهد.

    8. از هشتگ های مناسب استفاده کنید


    هدف شما در اینستاگرام این است که مخاطبان فعلی خود را به طور منظم درگیر کنید و در عین حال تعداد فالوورهای واقعی خود را نیز افزایش دهید. ارسال عکس‌های جدید، جالب و جذاب اولین نیاز را برآورده می‌کند، اما برای شروع رشد، هشتگ کردن عکس‌های خود را بسیار مهم می‌دانید. هشتگ کردن، یافتن عکس‌های شما را برای افرادی که عبارات خاصی را جستجو می‌کنند، آسان می‌کند.

    بنابراین از کدام هشتگ ها باید استفاده کنید؟ درست مانند توییتر و سایر سایت‌های اجتماعی، کاربران در اینستاگرام هشتگ‌های خاصی را نسبت به دیگران انتخاب می‌کنند. اگر از هشتگ های محبوب اینستاگرام در عکس های خود استفاده می کنید، احتمال اینکه به کاربران جدید دسترسی پیدا کنید و کشف شوید بسیار بیشتر است.

    در زمان نگارش این مطلب، اینها 20 هشتگ برتر اینستاگرام بودند:

    1. #عشق
    2. #اینستا_خوب
    3. #عکس روز
    4. #روش
    5. #زیبا
    6. #خوشحال
    7. #جذاب
    8. #like4like
    9. #tbt
    10. #بیا دنبالم
    11. #picoftheday
    12. #دنبال کردن
    13. #من
    14. #هنر
    15. #سلفی
    16. #تابستان
    17. #به صورت روزانه
    18. #بازنشر
    19. #دوستان
    20. #طبیعت


    اگر به این لیست نگاه کردید و گفتید: «اما هیچ یک از این موارد در مورد محصولات یا برند من صدق نمی کند»، احتمالاً درست می گویید.

    استفاده از هشتگ ها یک چیز است. استفاده از تگ های مناسب کاملا متفاوت است.

    برچسب‌های پرطرفدار مانند موارد ذکر شده در بالا، احتمالاً باعث جذب بیشتر و لایک‌های شما می‌شوند. با این حال، آنها منجر به افزایش تعامل طولانی مدت، دنبال کنندگان علاقه مند جدید، یا مهمتر از همه، فروش نمی شوند.

    اگر می خواهید عکس های خود را به درستی برچسب گذاری کنید، باید مرتبط ترین هشتگ ها را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. این به معنای انجام تحقیقات مناسب است تا مطمئن شوید از هشتگ هایی استفاده می کنید که نه تنها برند شما را توصیف می کند، بلکه در اینستاگرام نیز جستجو می شود.

    برای یافتن هشتگ های مرتبط، باید از یک ابزار آنلاین رایگان مانند IconoSquare یا Webstagram برای شروع استفاده کنید.

    در زیر، من از Webstagram برای یافتن هشتگ‌های مرتبط، مرتبط و محبوب برای کسب و کار لوازم جانبی مردانه‌ام با جستجوی هشتگ‌های کلیدی مرتبط با برندم استفاده کردم.

    به عنوان مثال، با جستجوی هشتگ #MensFashion، توانستم لیست زیر از هشتگ های کلیدی اضافی را به همراه تعداد دفعاتی که از آنها استفاده شده است (یعنی محبوبیت آنها) بکشم.

    همچنین اگر هر یک از کلیدواژه های مورد نظر خود را مستقیماً در برنامه اینستاگرام جستجو کنید، می توانید هشتگ های مرتبط بیشتر و محبوبیت آنها را بیابید.

    شما می خواهید این تمرین را انجام دهید و کلمات کلیدی مختلفی را امتحان کنید که نام تجاری و محصولات شما را توصیف می کنند، و در حین حرکت، فهرست کلمات کلیدی هشتگ خود را ایجاد کنید.

    به خاطر داشته باشید که اینستاگرام حداکثر 30 هشتگ در هر پست را می دهد. علاوه بر این، کلمات محبوب در طول زمان تغییر خواهند کرد، بنابراین مطمئن شوید که کلمات کلیدی هشتگ خود را هر چند ماه یکبار بازبینی می کنید تا از بهترین اصطلاحات ممکن استفاده کنید.

    همچنین می‌توانید ایده‌های هشتگ را از رقبا یا حساب‌های مشابهی بدزدید که دنبال‌کننده‌هایی هستند که می‌خواهید، اما در نهایت، می‌خواهید گروه‌هایی از هشتگ‌های خود را ایجاد کنید که مربوط به حساب خاص شما هستند.

    نکته حرفه ای شماره 1: این ترفندی است که من برای تجارت الکترونیک خود استفاده می کنم. برای هر محصول و دسته بندی محصول در فروشگاه هایم، محبوب ترین هشتگ های مرتبط اینستاگرام را بررسی کرده ام. من برای هر دسته از محصولاتی که می فروشم، 15 تا 20 هشتگ پرطرفدار و همچنین پایه ای متشکل از 5 تا 10 تگ پرطرفدار که نام تجاری و پیشنهاد محصول من را توصیف می کند، ارائه کردم. در نهایت، من همچنین فهرستی از هشتگ‌های محبوب محلی را ایجاد کردم که به برند من مربوط می‌شوند.

    مثلا:

    هشتگ کلمات کلیدی برند

    #mybrandname #mensfashion #mensaccessories #mensgoods #fashion #mensstyle #instafashion #swear

    هشتگ کلمه کلیدی دسته بندی محصول

    #bugatchisocks #happysocks #corgisocks #socks #sockswag #socksoftheday #sockgame #sockswagg #socksofinstagram #happysockday #sockwars #funsocks #happysockday

    هشتگ های کلمه کلیدی خاص مکان

    #تورنتو #TorontoFashion #TorontoFashionBloggers

    همه این گروه از هشتگ های کلیدواژه در یک صفحه در Evernote ذخیره می شوند. این کار را آسان و کارآمد می کند وقتی من در حال حرکت برای ارسال یک تصویر جدید اینستاگرام بهینه شده برای مرتبط ترین کلمات کلیدی هستم.

    می‌توانید به راحتی Evernote من را باز کنید و هشتگ‌های استاندارد برند، محصول، و مکان خاص من را برای پست کردن با هر عکس کپی کنید. برخی از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهند قالب های کپشن را برای ذخیره گروه های هشتگ خود ذخیره کنید.

    انجام کار تحقیق، سازماندهی و ذخیره سازی کاربردی ترین و محبوب ترین هشتگ ها از قبل باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، تعامل شما را افزایش می دهد و به جذب فالوورهای جدید کمک می کند.

    نکته حرفه ای شماره 2: اگر مدتی است که در اینستاگرام پست می گذارید و احساس می کنید همه این فرصت ها را برای ایجاد مخاطب با استفاده از هشتگ های کلیدواژه از دست داده اید، نگران نباشید. همچنان می‌توانید به عقب برگردید و با فهرست‌های کلیدواژه هشتگ جدید خود نظر ارسال کنید و لایک‌ها و دنبال‌کنندگان را تماشا کنید.

    استفاده از هشتگ در استوری اینستاگرام


    هشتگ گذاری در پست های اینستاگرام یک امر مسلم است، اما باید از هشتگ ها در استوری های خود نیز استفاده کنید تا شانس دیده شدن توسط کاربرانی که آن هشتگ خاص را دنبال می کنند، داشته باشید.

    می‌توانید از استیکرهای هشتگ (که در منوی استیکرهای اینستاگرام در هنگام ایجاد استوری یافت می‌شوند) استفاده کنید یا فقط مستقیماً در کپشن‌های خود هشتگ کنید تا فرصتی برای برجسته شدن در استوری هشتگ داشته باشید.

    اکنون که کاربران می‌توانند هشتگ‌ها را دنبال کنند، استوری‌های شما در اینستاگرام این شانس را دارد که هم توسط افرادی که آن هشتگ را دنبال می‌کنند و هم افرادی که تازه آن را بررسی می‌کنند، دیده شوند.

    9. در زمان مناسب پست کنید


    علاوه بر افزودن هشتگ های مناسب و استفاده از بهترین فیلترها برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، باید زمان بندی پست های خود را نیز در نظر بگیرید.

    یک رویکرد هدفمند شامل تجزیه و تحلیل چیزهایی است که در گذشته برای شما کارساز بوده است یا نه. با مراجعه به بخش بهینه‌سازی IconoSquare، می‌توانید تجزیه و تحلیل دقیقی از تاریخچه پست خود در مقابل تعامل دریافت کنید. این گزارش همچنین بهترین زمان های روز و روزهای هفته را برای ارسال نشان می دهد.

    دایره‌های تیره نشان می‌دهند که معمولاً چه زمانی رسانه را پست می‌کنید. دایره های خاکستری روشن زمانی را نشان می دهند که جامعه شما در حال تعامل بوده است. بزرگ‌ترین دایره‌های خاکستری روشن بهترین زمان‌ها را برای ارسال پست نشان می‌دهند.

    همچنین می‌توانید از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای حساب‌های تجاری، که در بخش فالوورها یافت می‌شود، اطلاعات بسیار خوبی را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

    ممکن است بخواهید از ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای انتشار خودکار پست های خود در زمانی که مخاطبان شما بیشترین مشارکت را دارند استفاده کنید.

    10. فالوورهای رقبای خود را بدزدید


    یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن و جذب فالوور جدید، جستجوی حساب‌های اینستاگرام نزدیک‌ترین رقبا و تعامل با مخاطبان آن‌ها است. این افراد قبلاً با پیروی از رقبای خود تا حدی به محصولاتی که شما حمل می کنید علاقه نشان داده اند.

    بنابراین چگونه می توانید به طور موثر فالوورهای رقبای خود را بدزدید؟ با تعامل با آنها. راه‌های مختلفی برای تعامل با کاربران اینستاگرام وجود دارد، و هر چه بیشتر کار کنید، فالوورها و تعامل مکرر بیشتری از آن خارج خواهید شد.

    سه نوع تعامل در اینستاگرام عبارتند از:

    • یک کاربر را دنبال کنید
    • یک عکس را لایک کنید
    • در مورد یک عکس نظر دهید


    از استفاده از یک یا دو شکلک برای افزودن شخصیت به متن خود نترسید.

    11. برای پست های حمایت شده و بررسی محصول پرداخت کنید


    همه این پست‌های بهینه شده در حساب شما عالی است، اما اگر واقعاً می‌خواهید فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهید، باید از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید و برند خود را در معرض مخاطبان بیشتری قرار دهید.

    چگونه اون کار را انجام می دهی؟ اولا، برخلاف تاکتیک‌های افزایش فالوور اینستاگرام که در بالا ذکر شد، این یکی معمولاً رایگان نیست. با این حال، اگر به درستی انجام شود، ارزش خوبی دارد.

    برای شروع، باید فهرستی از حساب‌های بزرگ در جایگاه خود تهیه کنید. به عنوان مثال، اگر محصولات زیبایی می فروشید، می خواهید حساب های بزرگی از وبلاگ نویسان زیبایی پیدا کنید.

    ممکن است قبلاً این حساب ها را دنبال کرده باشید، اما اگر نه، باید آنها را پیدا کنید. یکی از بهترین راه‌ها استفاده از Webstagram (که قبلا ذکر شد) و جستجوی برخی از نزدیک‌ترین کلمات کلیدی هشتگی است که در ابتدای این پست کشف کردید. هنگامی که کلمات کلیدی خود را جستجو می کنید، نه تنها کلمات کلیدی مرتبط را به شما نشان می دهد، بلکه اکانت های برتر اینستاگرام که دارای آن کلمات کلیدی هستند را نیز به شما نشان می دهد.

    چند چیز وجود دارد که باید در نتایج نمایه ها به دنبال آنها باشید:

    • فالوورهای زیاد - معمولاً بین 20000 تا 200000 نفر
    • یک آدرس ایمیل در نمایه


    اگر یک آدرس ایمیل در نمایه وجود دارد، معمولاً به این معنی است که حساب برای پست‌های حمایت‌شده یا فریاد در یک داستان حمایت‌شده باز است.

    می‌خواهید ایمیل بزنید و قیمت پست حمایت‌شده‌شان را بپرسید. به طور کلی، من میانگین نرخ را در حدود 20 تا 50 دلار برای هر پست، بسته به اندازه موارد زیر، پیدا کرده ام.

    با این حال، اگر یک محصول منحصر به فرد و اصلی می فروشید، ممکن است بخواهید محصول خود را برای اینفلوئنسر ارسال کنید تا بررسی و پست کند. معمولاً هر چه تصویر طبیعی تر و کمتر شبیه به تبلیغات باشد، درگیر شدن و پاسخگویی بیشتر است.

    برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام لزوماً به اینفلوئنسرهایی با فالوورهای زیاد نیاز ندارید، بلکه به افرادی با نرخ تعامل بالا (لایک و کامنت نسبت به تعداد فالوورها) نیاز ندارید که بسیاری از بازارهای اینفلوئنسر می توانند ارائه دهند.

    12. از برچسب های جغرافیایی برای تقویت اکتشافات محلی استفاده کنید
    علاوه بر هشتگ‌ها، می‌توانید پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام خود را با برچسب‌گذاری موقعیت مکانی خود - خواه شهری که در آن هستید یا مکانی که عکس یا ویدیو در آن گرفته شده است - قابل کشف کنید.

    مکان‌ها نه تنها فید اینستاگرام خود را دارند، بلکه استوری و هشتگ‌های مخصوص به خود را نیز دارند که هنگام استفاده از استیکر مکان در استوری‌های خود می‌توانید در آنها مشارکت کنید.

    کسب‌وکارهای محلی می‌توانند با پست کردن منظم در این فیدها و همچنین درگیر شدن با پست‌هایی از مشتریان احتمالی که از نظر فیزیکی در مجاورت هستند، بیشترین ارزش را از برچسب‌های مکان ببرند.

    13. داستان های خود را به صورت برجسته سازماندهی کنید


    هر زمان که یک فالوور بالقوه در نمایه کسب و کار شما قرار بگیرد، مدت زمان کوتاهی دارید تا آنها را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند.

    یکی از راه‌های انجام این کار این است که از ویژگی هایلایت در نمایه خود استفاده کنید تا استوری‌های اینستاگرام خود را به گونه‌ای سازماندهی کنید که درباره اکانت شما ارتباط برقرار کند.

    از آنجایی که استوری‌ها طول عمر 24 ساعته دارند، می‌توان از Highlights استفاده کرد تا به آن‌ها زندگی دوم بدهد و دیگران را به دنبال کردن شما تشویق کند تا داستان‌های بیشتری را در آینده از دست ندهند.

    برای افزایش فالوور اینستاگرام از نکات برجسته استوری استفاده کنید:

    • ایجاد تریلرهایی که حساب شما را در مورد چیست
    • سازماندهی داستان‌های خود به صورت تم (مانند کشورهایی که بازدید کرده‌اید، برای حساب‌های سفر)
    • توضیح محصولات خود از طریق عکس و فیلم


    14. دنبال کننده های بیشتری بخواهید


    بدیهی به نظر می رسد، اما شایسته است گفته شود: از اینکه گاهی از مخاطبان خود بخواهید شما را دنبال کنند نترسید.

    همانطور که یوتیوب‌رها از بینندگان خود می‌خواهند در پایان ویدیوهایشان آنها را دنبال کنند، شما همچنین می‌توانید از بینندگان بخواهید که شما را برای محتوای بیشتر دنبال کنند.

    گاهی اوقات ممکن است مردم واقعاً از چیزی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید لذت ببرند، اما قبل از اینکه واقعاً شما را دنبال کنند نیاز به یک تلنگر دارند.

    همچنین می‌توانید این کار را در کپشن‌های اینستاگرام خود انجام دهید ، آن را در محتوای خود با بیان آنچه مخاطبان شما در صورت فالو کردن شما به دست می‌آورند یا با اشاره به محتوایی که در راه است و نمی‌خواهند آن را از دست بدهند، به کار ببرید.

    15. یک هدیه اجرا کنید


    یکی از بهترین انواع کامنت هایی که می توانید در هر پست رسانه اجتماعی، نه فقط اینستاگرام، دریافت کنید، زمانی است که یک کاربر دوستی را تگ می کند. این نظرات نه تنها به تعامل پست شما کمک می کند، که به نوبه خود آن را برای الگوریتم اینستاگرام مطلوب می کند ، بلکه هر برچسب یک مخاطب جدید را برای شما به ارمغان می آورد که از طریق یک توصیه وارد شده است و شما به طور بالقوه می توانید آنها را به عنوان فالوور جذب کنید.

    یکی از راه‌های تشویق به این رفتار، پست کردن محتوای مرتبطی است که التماس به اشتراک‌گذاری ۱:۱ دارد (مثلاً یک میم ورزشی که از شما می‌خواهد دوستی را که روز پا را رد می‌کند تگ کنید). اما یک راه قابل اطمینان تر، اجرای یک هدیه است که مخاطبان شما را تشویق می کند تا یک دوست را تگ کنند و حساب شما را دنبال کنند.

    دستورالعمل‌های تبلیغات اینستاگرام و هرگونه الزامات قانونی را برای اجرای مسابقه اینستاگرامی که در کشور محل کار شما اعمال می‌شود، دنبال کنید.

    برای الهام گرفتن، در اینجا نمونه ای از یک هدیه موفق محصول از فیلیپ کینگزلی آورده شده است که افراد را تشویق می کند تا حساب کاربری خود را دنبال کنند و یک دوست را برای شانس بردن یک مجموعه تگ کنند.

     

    16. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

    محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هر نوع محتوایی است - مانند ویدیوها، عکس‌ها، نظرات، صدا و موارد دیگر- که شما از طرفداران یا دنبال‌کنندگان آن را انتخاب می‌کنید. این یک ابزار ضروری در زرادخانه بازاریابی شما برای به دست آوردن فالوور در اینستاگرام است. UGC با نشان دادن افراد واقعی، با داستان‌های واقعی، که محصول شما را در زندگی واقعی نشان می‌دهند و رابطه اعتماد بیشتری با مشتریان بالقوه ایجاد می‌کند، به انسان‌سازی برند شما کمک می‌کند.

    نه تنها مخاطبان شما 15 دقیقه شهرت خود را در فید اینستاگرام شما دوست دارند، بلکه به فروش بیشتر در فروشگاه آنلاین شما کمک می کند. بر اساس تحقیقات Olapic ، امروزه مصرف کنندگان پس از دیدن عکسی از محصول که توسط مشتریان به اشتراک گذاشته شده است، 56 درصد بیشتر احتمال دارد چیزی بخرند.

    برای مثال Fashion Nova را در نظر بگیرید. حساب اینستاگرام خرده فروش آنلاین به شدت به محتوای تولید شده توسط کاربر متکی است.

    محتوای تولید شده توسط کاربر Fashion Nova به آن امکان دسترسی به هزاران عکس از مردم سراسر جهان را می‌دهد تا با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند—تصاویری که هم ارزش‌های برند را به نمایش می‌گذارند و هم پیروان را تشویق می‌کند تا با پست‌های آن تعامل داشته باشند و لباس‌هایی را که افراد واقعی می‌پوشند بخرند.

    وقتی نوبت به ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر برای فروشگاه آنلاین شما می رسد، با درخواست از مشتریان شروع کنید تا تجربیات و تصاویر مورد علاقه خود را با محصولات شما به اشتراک بگذارند:

    • ایجاد یک خوراک هشتگ مارک که در آن مشتریان می توانند تصاویر را پست کنند
    • افزودن تماس برای اقدام در بیو اینستاگرام
    • اجرای مسابقه
    • ارتباط با اینفلوئنسرها
    • افزودن «پرسش» برای محتوای تولید شده توسط کاربر در بسته بندی خود
    • به یاد داشته باشید، هدف UGC نشان دادن یک دیدگاه معتبر از محصولات شما است. اگر برخی از مشتریان عکس‌های با کیفیت پایین‌تری برای شما ارسال می‌کنند که همچنان بهترین
    • ویژگی‌های محصولات شما را برجسته می‌کند، از استفاده از آن‌ها نترسید.

    17. از لایو اینستاگرام استفاده کنید


    ویدیوی زنده کلید اجرای یک استراتژی بازاریابی موفق در هر پلتفرم رسانه اجتماعی است. با اینستاگرام، می‌توانید از اینستاگرام لایو برای پخش ویدیوها برای فالوورهای خود استفاده کنید و در زمان واقعی با آنها درگیر شوید.

    وقتی برند شما پخش زنده ویدیویی را شروع می‌کند، حلقه‌ای تصویر نمایه شما را در استوری اینستاگرام می‌پوشاند تا به دنبال‌کنندگان بگوید که می‌توانند آن را بررسی کنند. فالوورها همچنین هنگام شروع یک ویدیوی زنده اعلان دریافت می کنند. پس از اتمام پخش زنده خود، می توانید آن را به مدت 24 ساعت در استوری خود آپلود کنید.

    به یاد داشته باشید که اینستاگرام لایو تعاملی است. احتمالاً فالوورهای شما تا زمانی که شما زنده هستید نظر می دهند، بنابراین سعی کنید نظرات آنها را تأیید کنید و راه هایی برای مشارکت آنها بیابید.

    چند راه برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر هنگام استفاده از اینستاگرام لایو عبارتند از:

    • تصاحب اینفلوئنسرها
    • میزبانی AMA (هر چیزی از من بپرسید) یا پرسش و پاسخ
    • راه اندازی یا به روز رسانی محصول
    • میزبانی یک برنامه گفتگو
    • رفتن به پشت صحنه در عملیات شما
    • به اشتراک گذاری یک رویداد جاری
    • اجرای آموزش محصولات


    ایجاد یک استراتژی رشد اینستاگرام برای جذب فالوور


    در این پست ما در مورد موثرترین روش های استفاده از اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کردیم، اما این همیشه یک بازی اعداد نیست. مانند هر شبکه اجتماعی، موفق ترین استراتژی محتوای معتبر و اجتماعی بودن است.

    © 2024 Your Company. All Rights Reserved. Designed By JoomShaper

    Please publish modules in offcanvas position.