رپورتاژهای اخیر

    اکانت ای پی تی

    اگر تلویزیون شما مستقیماً از برنامه ها پشتیبانی نمی کند،  آیپی تیوی   می توانید آن را به دستگاهی مانند  حتی برخی از کنسول های بازی متصل کنید. این ارائه دهندگان خدمات به شما این امکان را می دهند که همه برنامه های پخش ویدیوی مورد علاقه خود مانند+ را دانلود کنید
    OTT فرصت های بیشتری را برای تماشای محتوا به مخاطبان ارائه می دهد، به این معنی که شما فرصتی باورنکردنی برای ایجاد کسب و کار پخش جریانی خود دارید.

    مشتریان برای اتصال و راحتی که برنامه های OTT ارائه می دهند ارزش قائل هستند.
      فروش آی پی تی وی    و آنها به شما بستری می دهند تا ارزش واقعی و تکرار شونده را ارائه دهید. رشد کسب و کار پخش زنده ویدیویی شما به آسانی OTT است!

    تفاوت بین OTT و VOD چیست؟

    VOD (Video On Demand) به کتابخانه هایی از محتوای ویدیویی از پیش ضبط شده اشاره دارد که بینندگان می توانند هر زمان که بخواهند  خرید iptv ایران  به آنها دسترسی داشته باشند. پلتفرم‌های VOD به بینندگان این امکان را می‌دهند که محتوا را بر اساس برنامه زمانی خود تماشا کنند و همچنین پخش را کنترل کنند (مکث، پخش، عقب و غیره)

    . آنها به بینندگان اجازه می دهند تا با استفاده از برنامه های OTT محتوا را در هر دستگاهی خرید آنلاین اکانت iptv   ، از جمله پخش زنده، پخش کنند. این پلتفرم‌ها به مخاطبان امکان دسترسی به رسانه‌ها را در هر زمان می‌دهند، زیرا محتوا به جای ست‌تاپ باکس کابلی یا ماهواره، از طریق اینترنت پخش می‌شود.

    برای کارآفرینانی که به دنبال ایجاد اپلیکیشن هستند، راه هایی وجود دارد که خودتان آن ها را بسازید. اولین قدم ایجاد وب سایت پخش ویدیوی خود است


     

     

     

     

     

     



     

     



    © 2024 Your Company. All Rights Reserved. Designed By JoomShaper

    Please publish modules in offcanvas position.